iklan metro malaysia

Iklan Paling Top myIklan Metro


29 May 2017

myMetro: pinjaman peribadi / perniagaan

Tajuk Iklan*:pinjaman peribadi / perniagaan
Web Site:www.pinjammoney.com
Name*:syamiera
Email*:syamiera74@gmail.com
Isi Iklan*:Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membersihkan hutang / bil anda, atau memulakan perniagaan?
Kemudian mempertimbangkan masalah kewangan anda ke atas. Dalam iklim ekonomi hari ini, mencari sumber pembiayaan dipercayai boleh mengecewakan dan penuh dengan kekecewaan, tetapi dengan pelan pembayaran semula pinjaman canggih kami, semua orang akan berasa gembira apabila pulang ke rumah.
Kami adalah KL TOP Capital, menyediakan pembiayaan untuk tenaga alternatif, projek-projek hartanah komersial dan pembiayaan peribadi;
Oleh itu, mengatur pinjaman dengan kami adalah mudah, senang dan pantas. Kami boleh memberi anda segera 'pada dasarnya' keputusan dan kami akan mencari anda beberapa kadar pinjaman peribadi yang paling berpatutan boleh didapati. Kami menawarkan perkhidmatan pinjaman jaminan apa-apa amaun dan mana-mana bahagian dunia untuk (individu, syarikat, Realtors dan badan-badan korporat) pada kadar faedah yang luar biasa kami sebanyak 1.5%. Pasukan kami pakar pinjaman pertama mendengar keperluan pelanggan kami dan kemudian menyediakan mereka dengan penyelesaian pinjaman terbaik.
Pinjaman untuk membangunkan pengembangan perniagaan anda dan kehidupan anda. Kami disahkan, boleh dipercayai,mempunyai lessen yang sah, cekap, pantas dan dinamik. dan pembiaya bekerjasama untuk hartanah dan sebarang jenis pembiayaan perniagaan, dan peribadi, kami memberi pinjaman jangka panjang selama 4 bulan kepada 36 bulan maksimum.

TAWARAN KAMI
- 1.5% INTEREST SEBULAN
- 60 HARI TANPA INTEREST
- 15% REBATE UNTUK BAYARAN PENUH
- TANPA UPFONT
- TANPA PENJAMIN

TERBUKA UNTUK WARGA KL/SELANGOR SAHAJA
LUAR KAWASAN LIHAT PADA KELAYAKAN GAJI
WARGA SABAH / SARAWAK / SURIRUMAH / PELAJAR / SECURITY GUARDS / POLIS DAN TENTERA KAMI TAK AMBIL
Syarikat Pinjaman kami ini tiada kaitan dgn Ah Long. Ini adalah pinjaman alternatif SELAIN dari Bank yang membantu mereka yang BLACKLIST/CTOSS/CRISS/ DAN YANG TIDAK LAYAK UNTUK BUAT PINJAMAN DARI BANK. .Kita adalah syarikat Pinjaman Berlesen yang SAH & Berdaftar di bawah KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN (KPKT)

Sila jika anda berminat dalam tawaran kewangan kita, tidak teragak-agak untuk menghubungi kami di:

FOR MORE INFORMATION
KLTOP CAPITAL
WISMA COSWAY, KUALA LUMPUR
Call/sms/whatsup : 016-2168441 SYAMIERA
email: syamiera75@gmail.com
Foto Upload(2M max):


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...