iklan metro malaysia

Iklan Paling Top myIklan Metro


12 Dec 2012

myMetro: MOHON BANTUAN PADA YANG SUDI DAN MENGERTI!

Tajuk Iklan*:MOHON BANTUAN PADA YANG SUDI DAN MENGERTI!
Web Site:
Name*:Nor Shamsiah
Email*:shamsiah_g45@yahoo.com
Isi Iklan*:Bismillahhirohmanirrohim!
Assalamua'laikum,

Saya Nor Shamsiah mohon simpati dan pertolongan kerana Allah semata2. Diwaktu ini Saya amat tertekan dan teramat dalam kekeliruan tak tau pada siapa nak mohon bantuan. Setelah puas berdoa dan mohon pertolongan pada Allah S.W.T tergerak dihati Saya untuk menyebarkan masaalah Saya ini melalui Internet.

Saya lakukan ini kerana kaseh dan Sayang pada Anak lelaki Saya yg kini dalam tahanan Reman Polis. Tak dinafikan Anak lelaki Saya telah melakukan kesilapan yg paling besar dalam hidupnya dan dia pun telah mengakui kesilapan itu. Apa yg penting sekarang Saya perlu segera untuk mendapat jumlah RM10,000 ke RM15,000 untuk jaminan untuk keluarkannya dari tahanan Polis.

Semoga ada Insan yg berhati Mulia sudi menghulurkan bantuan walau RM1 sekalipun, moga dapat meringankan beban yang teramat berat yg Saya sekeluarga tanggung sekarang ini. Saya sendiri pun sedang berusaha setakat mampu untuk memenuhi keperluan ini.

Pada yang sudi menghulurkan bantuan saya mengucapkan setinggi tinggi kesyukuran pada Allah S.W.T dan Terima Kaseh yang tak terhingga, semoga apa yg terjadi pada Saya dijauhkan Allah dalam keluarga Anda.

Pada yang ragu dan ingin penjelasan lebih lanjut tentang masaalah Saya bolih hubungi saya di 011-15689161 dan pada yang sudi menghulurkan bantuan untuk meringankan beban saya ini bolih Bank In ke Akaun Maybank Saya 1623 7561 7133 sebelum secepat dan semampu mungkin sebelum 23 Dis 2013.

Pada yang sudi saya hanya mampu bayar dengan doa semoga Anda dimurahkan Rezeki dan dijauhkan dari masaalah2 berat seperti yang saya alami.. Amiin!
Foto Upload(2M max):



Powered by EmailMeForm



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...