iklan metro malaysia

Iklan Paling Top myIklan Metro


20 Sept 2012

Info Suami Isteri

Saya pasti anda melayari laman web ini kerana anda ingin meningkatkan ilmu seks anda untuk menjadi seorang pencinta yang hebat dan membahagiakan pasangan anda sekaligus meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda.

Saya adalah pemilik laman web Info Seksual Melayu yang telah beroperasi sejak tahun 2008 yang memberikan tips dan nasihat berhubung ilmu seksologi di dalam Bahasa Melayu. Sebagai pemilik laman web tersebut, saya menerima banyak soalan dan luahan hati pengunjung dengan pelbagai masalah berkaitan hubungan seks, dan antara luahan yang paling banyak saya terima ialah hubungan seks yang semakin hambar selari dengan meningkatnya usia perkahwinan.
Antara keluhan-keluhan yang saya terima dari pengunjung laman web Info Seks Melayu:


==> http://view.my/102posisiUnik2012


    Hubungan seks semakin hambar dan bosan. Dahulu setiap hari ingin berasmara, kemudian setiap minggu, sekarang sebulan sekali pun susah. Dah cuba macam-macam tetapi hampa.
    Setiap kali bersama dirasakan sebagai hanya melaksanakan tuntutan kewajipan. Tiada lagi keintiman dan bibit-bibit cinta seperti yang dirasai ketika mula berkahwin. Walaupun tak puas tetapi pendam aje lar. Saya takut sampai satu tahap saya tidak dapat lagi memendam kekecewaan dan curang terhadap pasangan.
    Pasangan seringkali sibuk dan memberi pelbagai alasan ketika di ajak bersama. Jika si dia bersetuju pun seperti tidak ikhlas dan hanya seperti cukup syarat. Hasilnya tidak puas dan kecewa.
    Hubungan seks menjadi semakin rutin. Takde surprise langsung. Setiap kali sama jer. Saya bosan. Tolong. Dah cuba goda suami dengan macam-macam cara tapi tak berhasil.


==> http://view.my/102posisiUnik2012


Dan pelbagai lagi keluhan yang saya terima dari pengunjung laman web saya yang kecewa dengan hubungan seks mereka.

Perkara ini tidak mengejutkan saya kerana kurangnya ilmu-ilmu seksologi yang boleh didapati di dalam Bahasa Melayu untuk dijadikan rujukan dan panduan oleh pasangan di negara kita adalah antara sebab utama yang menyumbang kepada permasalahan ini.


==> http://view.my/102posisiUnik2012


Terima kasih
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...