iklan metro malaysia

Iklan Paling Top myIklan Metro


19 Apr 2012

myIklan Metro: Harmony *menaikkan Lagi Keintiman Rumahtangga

Tajuk Iklan*:Harmony *menaikkan Lagi Keintiman Rumahtangga
Web Site:http://azmi-eshop.blogspot.com/
Name*:azmi shahrin
Email*:az.eshop89@gmail.com
Isi Iklan*:Harmony ialah jenama untuk produk yang diperbuat keseluruhannya daripada ekstrak tumbuhan untuk memulihkan daya seks lelaki dan wanita seperti keinginan seks yang rendah, disfungsi erektil atau mati pucuk, meningkatan keupayaan seks dan meningkatkan kesihatan secara keseluruhannya.

Harmony™ ialah produk berasaskan bahan semulajadi untuk lelaki dan wanita, yang dihasilkan dengan tujuan menerapkan sains ke dalam ubatan tradisional.

Harmony terdiri daripada 6 produk utama untuk lelaki dan wanita:

• Phos X adalah untuk lelaki bagi membantu mereka meningkatkan nafsu seks dan untuk menangani masalah dorongan seks yang rendah. Ia membantu
ereksi secara semulajadi dan menambah air mani.
• Griptite adalah untuk wanita bagi membantu mereka meningkatkan dorongan seks mereka termasuklah membantu mereka mengimbangkan mood
mereka serta mencantikkan kulit secara semulajadi.
• Rodox adalah untuk lelaki dan digunakan secara luaran untuk membantu melancarkankan aliran darah ke zakar dan menghasilkan ereksi yang keras.
• V-Sweet adalah untuk wanita dan digunakan sebagai bahan pelincir semasa hubungan kelamin, terutama wanita yang bermasalah vagina kering.
• Masculeane Wash bagi lelaki merupakan pembersih tanpa buih untuk membantu lelaki mengekalkan kebersihan mereka dan membina keyakinan di
samping merawat ruam kulit
• Feminine Douche bagi wanita merupakan pembersih tanpa buih untuk membantu wanita memelihara kawasan faraj mereka agar bersih dan segar.
• Choc Intimac ialah salah satu produk Harmony yang hangat di pasaran kerana ia untuk lelaki dan juga wanita bagi menambahkan keintiman dan
meningkatkan keinginan seks kedua-duanya pada masa yang sama.

Produk Harmony istimewa kerana ia selamat, berkesan dan tiada kesan sampingan.

Harmony adalah salah satu produk berasaskan bahan tradisional yang dihasilkan untuk lelaki dan wanita. Ini merupakan kriteria penting Harmony kerana ia bertujuan membina suatu perkongsian dalam perhubungan atau perkahwinan.

Apa yang lebih penting ialah produk Harmony dirumus khas untuk menjaga kesihatan lelaki dan wanita secara keseluruhannya, tidak seperti ubatan preskripsi yang lain di pasaran.

Semua produk Harmony adalah HALAL. Ia disahkan oleh JAKIM, sebuah badan dalam kerajaan Malaysia yang dipertanggungjawabkan untuk menyediakan pensijilan HALAL dan memastikan produk selamat untuk penggunaan orang Islam.

gambar produk untuk lelaki : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.117743531690814.20300.100003655048689&type=1&l=cca80f3e41

gambar produk untuk wanita :
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.122529071212260.22387.100003655048689&type=1&l=093bf76cd8

JIKA BERMINAT UNTUK MEMBELI PRODUK INI SILA KE LAMAN SESAWANG HARMONY KLIK - http://bit.ly/HYupGO
Foto Upload(2M max):



Powered by EmailMeForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...